Column Wim David

Het gaat hard bij Silverjet: ongeveer 40% meer in vergelijking met vorig jaar!

Column Wim David

Ja beste collega, dat leest u goed: het is geen exacte wetenschap, maar het gevoel is dat we de laatste weken zo’n 40% meer energie steken in de verkoop van een pakketreis in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. 

In een tijdperk waarin de consument meer dan ooit tevoren toegang heeft tot informatie, zien we een significante verschuiving in het koopgedrag, zelfs binnen het luxe segment van de reismarkt. Klanten vergelijken prijzen en zoeken naar de meest voordelige aanbiedingen, vaak zonder de unieke waarde van een georganiseerde pakketreis te herkennen. Als zaakvoerder van Silverjet, gespecialiseerd in luxe strandvakanties en cruises, zie ik het als onze missie om samen met de reisagent deze dynamiek aan te pakken. Wij staan klaar om de consument niet alleen te wijzen op het belang van kwaliteit en service maar ook om de ongeëvenaarde meerwaarde van onze diensten te benadrukken. Dit doen wij altijd met een glimlach en volle 'goesting', omdat passie voor reizen aan de basis ligt van alles wat we doen.

Door fluid pricing is de prijszetting in de hotelsector alleen maar ingewikkelder geworden. Dit maakt het voor consumenten moeilijk om een juiste prijsvergelijking te maken, aangezien ze vaak appels met peren vergelijken. Bij Silverjet nemen we deze uitdaging aan door de prijzen op de markt grondig te analyseren, zodat we altijd een competitief aanbod kunnen doen. Onze expertise stelt ons in staat om een helder pad te bewandelen door het doolhof van prijzen en aanbiedingen, wat ons een betrouwbare partner maakt voor reisagenten.

Het is onze taak om de reisagent te ontzorgen en te begeleiden in deze complexe markt. We begrijpen dat achter elke boeking niet alleen een klant staat die op zoek is naar de perfecte vakantie-ervaring, maar ook een reisagent die streeft naar het aanbieden van de beste service. Silverjet zet zich in om de reisagent te ondersteunen in de dagelijkse strijd tegen de talloze aanbieders die hun deel van de markt willen claimen. Door samen te werken, versterken we onze positie en zorgen we ervoor dat de consument de unieke waarde van een luxe pakketreis bij Silverjet erkent.

27/03/2024 - door Silverjet Belgium