Nieuw incentiveprogramma

in samenwerking met My Booking Rewards

Nieuw incentiveprogramma

Reisadviseurs kunnen nu profiteren van Marriott Bonvoy-punten bij elke geboekte boeking

Marriott International heeft zojuist het nieuwe All-Inclusive by Marriott Bonvoy Incentive Program gelanceerd in samenwerking met My Booking Rewards (MBR), waarmee het zijn beloningen voor reisadviseurs versterkt en zijn wereldwijde bereik vergroot. Reisadviseurs kunnen nu Marriott Bonvoy-punten verdienen voor alle gekwalificeerde Marriott-boekingen die geregistreerd zijn op www.mybookingrewards.com. Met maximaal 1000 Marriott Bonvoy-punten per kamer, per nacht kunnen reisadviseurs aanzienlijke punten verdienen die ingewisseld kunnen worden voor reizen, waaronder vluchten en autoverhuur, unieke ervaringen zoals muziek-, culturele en sportevenementen, en gratis overnachtingen in een van de meer dan 8.100 hotels van Marriott, verdeeld over 31 merken. Reisadviseurs kunnen hun verdiende punten ook gebruiken om het verblijf van hun klanten te verbeteren door ze in te wisselen voor upgrades en andere waardevolle extra's.

Reisadviseurs kunnen tot 1000 Marriott Bonvoy-punten per kamer, per nacht verdienen voor boekingen van drie nachten of langer via de GDS, Marriott.com, all-inclusive.marriott.com, het Marriott's Customer Engagement Center of door rechtstreeks contact op te nemen met een Marriott-accommodatie. Daarnaast kunnen ze tot 500 Marriott Bonvoy-punten per kamer, per nacht verdienen voor boekingen van drie nachten of langer via een groothandelspartner, touroperator, online reisbureau of via Expedia Partner Solutions (EPS).

"We zijn verheugd om All-Inclusive by Marriott Bonvoy te verwelkomen bij de MBR-groep. Dit beloningsprogramma biedt reisadviseurs een fantastische kans om wereldwijd punten te verdienen, en het unieke aanbod van Marriott Bonvoy-punten biedt een schat aan toegevoegde waarde", aldus Darren Pearson, CEO van My Booking Rewards. "Reisadviseurs kunnen ook profiteren van trainingswebinars en een marketingpakket met factsheets en afbeeldingen om hun verkoopmogelijkheden te vergroten, waardoor ze meer van die belangrijke leads kunnen omzetten in daadwerkelijke boekingen."

"Het Marriott Bonvoy Incentive Program stelt reisadviseurs in staat om hun volgende reis te verdienen terwijl ze de droomvakanties van hun klanten plannen en waarmaken. Dit is de perfecte manier voor reisadviseurs om hun inkomsten te verhogen, en we zijn verheugd om samen te werken met My Booking Rewards om deze boodschap wereldwijd te verspreiden en nog meer reisadviseurs over de hele wereld te bereiken", aldus Louise Bang, Regional Vice President, Sales & Distribution, Caribbean and Latin America bij Marriott International. "Ons uitgebreide merkenportfolio en wereldwijde aanwezigheid stellen reisadviseurs in staat om te genieten van hotelovernachtingen en onvergetelijke ervaringen, waar ter wereld ze ook maar kunnen bedenken. Of het nu gaat om een ontspannen strandresort of een bruisende stedentrip, de mogelijkheden zijn eindeloos."

Het All-Inclusive by Marriott Bonvoy-portfolio van hotels biedt gasten toegang tot enkele van de meest gewilde ervaringen op de meest begeerde vakantiebestemmingen in Zuid-Amerika, het Caribisch gebied en Mexico. Om toegang te krijgen tot het Marriott Bonvoy-beloningsprogramma via MBR, moeten reisadviseurs verbonden zijn aan een bureau met een geldige ARC-, IATA-, IATAN-, TIDS- of CLIA-accreditatie. Ze moeten ook een geldig Marriott Bonvoy-account hebben van https://www.joinmarriottbonvoy.com/aita/s/EN/. Het All-Inclusive by Marriott Bonvoy Travel Advisor-incentiveprogramma biedt reisadviseurs exclusieve ledentarifering, gratis snelle internettoegang op de kamer en meer bij meer dan 8.100 hotels en 31 gerenommeerde merken in 139 landen en regio's.

My Booking Rewards is een volledig geïntegreerde online oplossing die belonende relaties tussen reisadviseurs en leveranciers ondersteunt. Reisadviseurs kunnen verdienen en leren via één gemakkelijk toegankelijk portaal dat directe interactie mogelijk maakt met meer dan 1.200 hotels en resorts wereldwijd. Leveranciers kunnen samenwerken met een actief netwerk van 10.000 reisadviseurs, waardoor de verkoop in belangrijke markten wordt gestimuleerd en boekingen worden gestimuleerd en omgezet.